Då har man gått och blivit ordförande...

Vad tiden går fort. Sitter i skolan och håller på med tunga labbförberedelser. Kommer väl troligen att sitta här större delen av helgen. Inte så kul.

Måndagen var inte så kul och har lagt en dysterhet över tillvaron så det känns lite tungt just nu.

I tisdags var det dags för RWS styrelsemöte igen... tre tappra själar dök upp. Vet inte riktigt vad vi ska göra med detta längre. "Ordförarinnan" bestämde att vi skulle vidta åtgärder för att förändra detta och har mailat ut att vi alla ska skärpa oss och försöka hålla lite på "reglerna". Jag har blivit ålagd att skicka ut lämpliga datum för möten framöver. Vilket jag måste ta tag i snart också. Mötet var snabbt avklarat och jag åkte hem och somnade som en stock i soffan.

På onsdagen vaknade man med ett ryck och insåg att jag inte hade ställt klockan på väckning och det var mindre än 15 minuter innan jag skulle gå ut till vagnen. Jisses, vilken fart det blev, det var ju så mycket som man skulle packa ihop och ha med sig också eftersom det till kvällen var det dags för sektionsmöte och med det inval till föreningarna inför nästa år. Så nu är man invald som ordförare i TGE! Jag hade min gröna klänning och den var väldigt uppskattad. Fick många komplimanger för den, så det var trevligt. Ingo dök inte upp så det var lite segt att stå med fanorna bara Maria, Bulten och jag. Bulten och Emma blev invalda till nästa års Fanbäreriet och den sista platsen vakantsattes. Så vi får väl se om vi kan försöka övertala någon att ta den platsen annars får väl jag hoppa in igen eller bara vara behjälplig.
Här kommer ett foto också... Lite långt avstånd men det fanns ingen bättre bild.
Fanbärare 
Copyright E-Photo 2006

Heldag på torsdagen...som vanligt, fast kl.17 hade de dragit igång lite SI-matte inför nästsista matteD-tentan i januari. Sen var man gott mör. Åkte hem och somnade tidigt.

Igår hände inte så mycket mer än att sitta i skolan och göra labbuppgifter och sen på kvällen satte vi oss i Kajsabaren och njöt ett par öl och en skål med nachos.


Kommentarer
Postat av: Annika

vad hände i måndags?

vill se lite bilder på dig och din fina gröna klänning :)
kram

Postat av: Christina

Hej!

Det som hände i måndags är för privat och vill inte gå in på det här.

Och bilder på mig o min fina klänning kommer att komma... Det togs foton men de har inte lagts ut på fotoföreningens hemsida än... återkommer när jag får tag i dem.

Såg att ni hade kul på kryssningen! Roliga bilder! Hoppas du hittar snyggingen igen...

Kram

2006-12-02 @ 21:21:07
URL: http://maggan73.blogg.se
Postat av: Annika

liten bild, men klänningen (inklusive dig då :) ) ser jättefint ut :)

kram

2006-12-08 @ 17:29:17
URL: http://annikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback